onsdag 25 februari 2009

Chorizo

Fixar mig lite snabb mat, chorizo och pasta :P blir väl bra. Osså ketchup. Mums. Har ju inte käkat midda...

Min kära kusin blev less på sin "nya" skoter och köpte en ny istället. Asså en fjångny :) Har provat den också, gick bra som fasen, särskilt i djupsnö. Och orkade lyfta bakändan med en arm. Så lätt e den väl. Eller? ;) Men men det är ju en Arctic och man e ju Yamahauppfostrad så detta är fortfarande svårt för mig att acceptera! Eller nåt.

Manlig!
Så vad nu då.. Man måste ju fasen börja tänka på vad som händer till helgen redan nu. Är då uppbokad Lördag i alla fall. Ska på "representationsmiddag" med firman och några kunder så ska se till att vara i toppskick! Western Farm lockar också.. men vi får se. Förhoppningsvis går det att köpa biljetter vid grindarna om man skulle känna sig tvärsugen. Man vet ju inte hur långt in mot natten man är uppbokad i och för sig :P Vi ska till All Stars, nya sportbaren i Luleå och se på hockeymatchen som går och käka lite gott stuffs. Och ta en drink eller några !
Nu e maten nog klar :D

2 kommentarer:

  1. Oj luleå, nu hamnar ni väl ändå fel!?

    SvaraRadera
  2. Ja men jag har kunder som bor i Luleå så jag får finna mig i det :/

    SvaraRadera