söndag 12 oktober 2008

Bakfylledagen söndag

Japp slår aldrig fel. Eller har inte gjort det på ett tag iaf. Fast idag är det inte så illa, tog det ganska lugnt igår. Lite slö men det är väl tillåtet på söndag ;). Men det är bara så att Söndag kommer jag nu utnämna till den officiella bakfylledagen. Brukar inte orka gå ut på fredagar direkt efter en jobbvecka sådär.

Först förfest inne i stan med ett antal välkända ansikten, en utlånad bil till Carro och Sara (de lovade att hämta hem mig på natten sen!) och sen blev det Bodensia. Ganska bra med folk faktiskt, kul att det blivit lite snurr där. Alltid tyckt om att gå dit. Även där stod man och surrade med folk hela tiden, social som man är, ända fram till i alla fall två, då Carro ringde och undrade om jag inte var klar snart(skratt). Åkte väl hem runt halv tre skulle jag tro.

Men nästa helg skippar jag nog krogen. Farsan fyller 50år och har fest nästa helg så stödjer nog honom istället ;).

Nyktert? Är nästan inne på det. Men kan förändras som allt annat.

1 kommentar: