torsdag 16 oktober 2008

Stress

Bytt till vinterdäck för bara en stund sen! Kul som fan!(nej)

Fan jag hade tänkt ta mig och träna idag men såklart så har jag ju en bra anledning att inte "orka"; det råkar ju vara idag farsan fyller 50! Haha. Ja den anledningen slår alla rekord. Har blivit så slö på det där. Tränade ju två gånger i veckan förut i alla fall. Nu är det typ en gång varannan vecka. Aja men det är ju så det går ju i perioder hela tiden. Bara jag kan hålla upp den här varannanveckas principen tills jag får ett sånt där ryck och börjar gå 3-4 gånger igen.

Får väl bli till helgen. Då jäklar. Då blir det ett riktigt pass! Eller två ;). Fast kanske inte så säkert att räkna med söndagen med tanke på födelsedagsfesten på Lördag. Äsch får ta dagarna som de kommer =) Kanske man skulle försöka snooza till lite innan man åker och käkar tårta. Så trött... Och behöver stressa ner lite så jag inte får en hjärtinfarkt.

Nä nu får jag skärpa mig, det är ju inte direkt jag som fyller 50.. som tur är.

Haha.

1 kommentar:

  1. Hälsa farsan grattis o käka lite tårta för mig... Och, sälj bilen så slipper du byta däck. ;)

    SvaraRadera