torsdag 30 oktober 2008

GRYMT

Nu har dom kommit! Jag trodde inte att de skulle dyka upp i tid! Detta paket tvekade jag på att beställa först, men jag gjorde en tvärändring ;).

Jag hade full returrätt för 45kr frakt tillbaka ifall de inte skulle komma, vilket känns som att det är överkomligt.


Crazy Lenses

Japp. Färgen blev Blood Red eftersom att jag ska köra på vampyrtemat. Fast har bestämt mig för att inte överdriva. Har köpt tänder, linser och lite svart hårspray. Så var jag ju tvungen att köpa låtsasblod också :P Ska vi se vad man kan hitta på med det! Men klädesvis ska jag ha jeans och skjorta så man inte ser helt ut som en mupp. Blir kul att prova dessa måste jag säga.. Hoppas bara det är bekvämt så jag kommer kunna använda dem, annars får jag ju dissa dem.. och då tappar jag ju returrätten ;/ aja.

Livet leker.

2 kommentarer:

  1. åhh fy fan vilka linser,
    scary-shit mother fucking, Du får verkligen in för det här med halloween. PLUSPOÄNG för det.

    :-)

    SvaraRadera
  2. Linserna o min utstyrsel är ju en sak.. men festen är något HELT ANNAT >:)

    SvaraRadera