måndag 13 oktober 2008

Huvudvärk

ONNNTTT I HUVUDETTT!
Fasen så det väerkerr. Aja. Bara att sluta känna efter, kanske tar en värktablett sen. Det snackas ju dock mycket om att det där är så psykiskt, hur man kan göra sig själv sjukare genom att bara tänka att man är sjuk. Det är garanterat något jag tror på. Så nu slutar jag tänka på det och fortsätter skriva här! ;) Ingen idé att klaga, det är ingen som tycker synd om mig ändå? skratt.

Ja hur har dagen varit. Ganska lugn. Lite för lugn på sina håll. Ägnat mycket tid på jobbet åt organisation och att grubbla. Snart styrelsemöte, ska presentera en försäljningsbudget och kontra lite kostnader. Får se vad vi kommer fram till i slutändan (vad märkvärdigt jag fick det där att låta... iofs tänker jag inte skriva djupare än så just här).

Annars efter jobbet hälsade jag på min sjuka syster som blivit panikinlagd på sjukhuset idag och dessutom ska opereras det närmsta dygnet! Men det är inte superallvarligt så jag är inte orolig. Hon blev glad när lillebror kom och visade lite omtanke! :)

Känns som att det blir att sova tidigt idag. Somnade fruktansvärt sent igår, halv tre är sent för mig, brukar inte ha problem (i alla fall den här årstiden, haha). Hata när man vrider på sig på kvällen. Och det behöver ju inte vara negativa saker man tänker utan det kan ju handla så jävla mycket mycket om förväntningar också. Eller så är det ingenting.. bara att man inte kan somna ;)

We're burning down the highway skyline
On the back of a hurricane that started turning
When you were young

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar