torsdag 23 oktober 2008

It's never easy

Tung dag. Väldigt tung. Har jobbat intensivt och är fortfarande sjuk. Kom inte hem förrän halv sex heller och upp tidigt imorgon ska jag.

Kan bara säga att Jag växte idag. Här nere beskriver jag allt baserat på en välkänd bild(som tidigare läsare borde känna igen, under "Kritik" rubriken):



Gediget photoshoppande eller hur! Jag är ingen gnällspik, garanterat inte. Men det är bara så att när det brister så brister det. Och brister gör det bara om jag har ett budskap jag inte får fram som helt enkelt måste fram. Det behöver inte vara otrevligt eller så, bara jag får fram det. Om jag då får kritik grundlöst ett flertal gånger utan att få säga något.. ja.. då brister det till slut.
Och den här gången blev det faktiskt riktigt bra. Tror att flera månaders tung börda lämnade mina axlar, kändes då så i alla fall. Och jag tror(vet) att det blev så också för motparten. Nu har jag ju den relationen med motparten att jag faktiskt kan göra sånt här :P, så jag säger så här:

Don't try this at home

End.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar