söndag 26 oktober 2008

Film!

har vi sett. Vi såg the Love Guru jag, Carro och Niklas. Tyckte den var bra, ganska mkt humor i den =P. Okej den var inte så Fruktansvärt-bra-ojoj-det-är-det-bästa-jag-sett. Men den dög helt klart som söndagskvälls underhållning! Såg just att jag missat 40 year old virgin på TV, den är också bra. Kom ihåg det att jag hade tänkt se den nu ikväll men självklart glömmer man ju såna saker ganska fort. Inte så att allt kretsar runt söndagsfilmen på TV direkt eller hur.

Nä blir nog att se slutet på den eller zappa runt och se vad som finns. Ny dag/möjligheter/vecka imorrn..

1 kommentar:

  1. filmen var inte alls bra :D

    -sådan humor faller bara av för mig, ingenting fastnar. det enda tänkbara som var roligt var "du" nej du "du" nej du. Det var en rolig replik. (:

    jag är orangehårig och vill inte vara det längre, snart är det halloween iaf, någonting att längta till. Jies. Och kanske jag får med mig sussa, anna och dem också, jag ska kolla om dem känner sig sugna, (:

    roligt med en massa människor, hell yeaah

    SvaraRadera