måndag 27 oktober 2008

We're leaving together

Blev lite tidigare hemma idag. Vart ganska lugnt, men ändå saker som behöver göras! Gud så ansvarsfullt det lät! Har dessutom kommit hem med en lånebilsnyckel i handen så har inte ens min egen bil idag. Vad det nu ska spela för roll:p fast tycker om att Köra Min bil och Vara i Min bil. Så det så!

Nog om det. Nu ska jag göra middag sen ska jag HELA kvällen bara planera inredning hemma. Allt från golv och väggar som ska slås ut till nya kök och vitvaror. Ska verkligen stapla upp så jag vet hur mkt allt kommer kosta så jag vet att jag har råd. Men känner att snart smäller det till i impulsvägar! Fast kan inte direkt kalla det impuls då jag spånat rätt länge på dessa saker. Vill ju att det ska bli så bra/praktiskt/snyggt som möjligt. Men hoppas att jag har orken och kulorna att ordna till det i alla fall till nyår. Vet inte varför just nyår men så man har ett mål :P. Man har ju en tendens att ju längre mot sommar och vår det blir desto mindre intressant blir det att inreda insidan. Isånafall blir det gjort så sent som nästa höst! Ha inte bråttom råder folk men jag är ju så sugen på att dra på mig ett storprojekt såhär på höstkanten ;) och att få vara lite händig. *host*

Skratt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar