onsdag 8 oktober 2008

Hjärndöd dag

Ja, det är precis vad det varit idag. Jobbet var inte så fruktansvärt tungt, men intensivt med många problem som bara ska lösas och måste lösas(!). Är då svintrött nu i alla fall, vadgöraikväll, hmm.

Kanske blir det IKEA Home Planner, planera på hur nya köket ska se ut om inget annat roligt dyker upp.. om man fick pengar för varje timma som jag sitter i det där och försöker planera ut den perfekta planlösningen så skulle jag ha ett fett lönekuvert den här månaden :)

Men men, det är ju kul, särskilt när man känner att man kommer någon vart. För det känner jag att jag gör ;).

Nu kanske inte alla använt home planner men strunt samma.. det här är ritningen! Den här gången tänker jag ta före-efter bilder som jag glömde göra med badrummet, för badrummet var en totalomvändning som jag med NÖJE hade sett före-efter bilder på, om man så säger =)

Nu.. Dusch! Ja precis, i badrummet! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar