torsdag 8 januari 2009

BL Bristol

happ samtal till IKEA, de har ju skickat fel grej till mig, helt fel grej, som gick sönder under transport när jag fick hem grejerna. Bra att de kommer ordna det... men är fortfarande sur för att de klantat sig.
Ett "bänkskåp" som man har under bänkskivan i köket, typ för lådor och sånt, mm?

De glömde skicka en sån, en liten jäkel på 20cm. Den va snygg och skulle passa precis in med 2mm marginal som ett snyggt slut på köket. Självklart så glömde de ju skicka just denna bit och det var väl ingen fara, om de nu då inte hade slutat sälja skiten. Och dessutom har de ingenting som kan passa in där heller. Utan något i typ 30cm klassen då isånafall. 30cm, aha så det ska sticka ut från skiva o vägg o alltihop då, kanske de skulle ha föreslagit 1 meter när de lika gärna var på G.


Surt men vad ska man göra liksom.. tar det som en utmaning och bygger nåt eget kanske, något coolare? ;P

För övrigt har jag fått lite handtag på plats :D stolt som få är jag.
Hann även med att klippa mig idag. (Stina äger.)
Och nu då. Nä bara att ta det lugnt antar jag. Tappade lusten nu lite för idag. Imorgon kommer ju vit(svart)varorna med lite tur, hade vart kul att stirra på dem lite under helgen. Kan inte koppla in dem utan elektriker hursomhelst så spelar ingen roll när de kommer :p
Kanske ska utnyttja det där dumma Canal+ som jag beställde och inte avbeställde i tid. Som jag förbundit mig på i 12 månader. Det vore väl nåt att titta på det en gång i alla fall ;P
Nä nu ska jag inte vara sån =)
Ciao.

2 kommentarer:

  1. schtekig frilla :P

    SvaraRadera
  2. hmm de e fan lite bratzz över den... på den bilden i alla fall :P

    SvaraRadera