lördag 17 januari 2009

Lördag.

Fick besök av lite folk som skulle hjälpa mig med elen i morse. Japp fackmannamässiga gubbar! Eldragning vågar jag inte svamla med själv, det får nån annan göra :P

Övrigt i husbygge har jag installerat nya diskmaskinen. Håller på att diska med den för första gången nu, stolt som få är jag. Städade efter eldragningarna nyss men har mycket småstrunt kvar att rensa bort. Måste städa hela tiden när man håller på har jag fått lära mig... jag fyller en halv sopsäck om dagen ungefär just nu :P
..fan va skräp det blir i slutändan.

Som vanligt vill jag bli klar. Klarklarklar. Är less på röran, men det är bara någon liten ynka vecka kvar nu. Mest handlar det om att jag aldrig får den där satans delen från IKEA som jag behöver, då får jag bort två väggskåp som bara står på golvet och tar plats. Nästa lördag blir det ju kakling också iofs. Ska göra färdigt så jag kan sätta upp spisfläkten i samma veva.. då åker den också. För övrigt hann vi inte klart elen idag så klart.. men en lördag till så ordnar det sig. Tålamod tålamod..

Hann med att skjutsa mormor på Coop en sväng också, fast bara lämna av henne där. Vi har börjat göra så att vi lämnar av henne där så får hon ringa när hon ska ha hämtning. Idag tog det två och en halv timma innan jag skulle hämta henne så! =P Bra att det finns lösningar på allt..

1 kommentar:

  1. Kära kusin.... du är nu utmanad att svara på 60 frågor....
    Gå in i min blogg så ser du där.... Kopiera o klistra in i din egna blogg och svara på frågerma...

    SvaraRadera