måndag 19 januari 2009

Äntligen

så kan jag avsluta köksskåparna. eller har redan gjort det faktiskt ;) självklart en till glömt del från mina kära vänner på IKEA, men det är bara gångjärn så att jag kan sätta fast sista skåpdörren, men alltid verkar det ska vara något..

Har lurat lite på hur jag ska göra hålet ut för fläkten också, och lurat till det så pass att man kan ju fasen vänta med det till sommaren när det är lite varmare ute och bara köra på kolfilter tills dess. Orka med att det ska bli -20c och så har man ett hål i väggen som man kanske inte kan täcka igen förrän om tre-fyra dagar. Nej inget sånt ;)

Vilket betyder att det nu är fruktansvärt nära ;D en vecka kanske? Får se bara, något går väl åt helsike förstås. Har vant mig vid det nu..

heyohoe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar