onsdag 21 januari 2009

I've had a little bit too much

Nä titeln har inget med nånting att göra egentligen, men man är ju tvungen att dra någonting :p

Dagen har varit bra. Har ett problem som jag fått ansvar att lösa. Lite missnöjd kund som vi ska hitta på ett system så att allt fungerar. Jag anser att det inte är någon svår grej så jag tar det gärna under mina vingar. Det behövs ingen sömnlös natt i natt i alla fall på grund av det där.

Sömnlösa nätter ja.. några såna har det väl blivit under livet i helhet (men mest sen man började jobba på företaget)

Har faktiskt gått i banorna att köpa ny säng ganska länge nu. Satsar nog på en helt ny dubbel, 160 blir nog bra. Tar upp så mycke plats annars vet inte hur det skulle se ut i sovrummet annars. Kanske dags att slå ut en vägg?

Nä fan nu får jag lugna mig.. köket är inte ens klart ännu ;) Men en säng går ju att köpa. Drar nog på jysk imorron, de har bra rea. Bra grejer också. Vem vet kanske blir ett köp, fast måste kolla så att pengarna räcker till. Har fortfarande någon räkning kvar som jag väntar på i köksbygget.

För övrigt angående det så har jag fått upp sista överskåparna! Nu är det gipsskivor på väggarna som saknas.. så vi kan sätta kakel i helgen. Det blev hela väggen med kaklet jag har något inlägg bakåt i tiden.. kan förresten lägga upp en till bild här:

Fast det blev en sort som är snarlik och lite billigare. Var för saftigt det andra priset tyckte jag. Men det blir samma kakel hela väggen hursomhelst, vilket jag anser är största fördelen; det blir fan snyggast så.

Nu ska jag sluta svamla med mitt byggberoende och ta en sväng på IKEAs hemsida.. kanske blir en sväng dit i helgen också?

Byggberoende, inredningsberoende, hej o hå...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar