söndag 25 januari 2009

Utfyllnadshelg

Mm så har den varit och så kommer den bli fortsättningsvis. Ingenting jag har planerat i helgen har gått som det ska.

Först ingen eldragning för det blev inställt, så inget sånt inte.

Sen hann inte kakelplattorna komma så vi kunde inte börja med det heller, eller det blev mindre stressigt där :P

Ingen av de som funderade på att följa till IKEA idag kunde pga jobb/sjukdom/osv så det blev inget IKEA heller. Kul att åka själv? Nae ;)

Det jag skulle ha från IKEA skulle jag kunna beställa hem från internet.. det är ju som småskit som jag redan vet vad det är, hur det ser ut, och vad jag ska ha det till.

Yes så blir det. Kanske ett besök nästa helg istället?

Men jag införskaffade i alla fall bordet och stolarna igår under en snabbvisit i Luleå. Så det är ju positivt. Ska hämta det idag. Men söndag blev ganska tom nu också.. får hitta på något.. titta på nya inköpet en hel dag/kväll eller något. Sova? Har gått och lagt mig och vaknat jäkligt tidigt nu den här helgen.. blir skönt till veckan när det är 06.00 som gäller igen på morgonen :p

Ska koka kaffe nu eller nåt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar