lördag 3 januari 2009

Förkyld

usch. Nu har den brutit ut på riktigt för mig. Jag började känna mig lite krasslig och hostig sådär runt nyår och sen dagen efter var det som bättre på nått vis.. men nu är det fasen illa. Slappardag idag också antar jag. Orkar som inte göra något. Fast jag vill komma igång och börja med renoveringarna igen :P suck.

SKa på middag hos farmor idag med familjen. Fan så gott. Så skönt att alla vill bjuda på middag när jag inte kan laga mat hemma :p. Blir så trist med mackor dygnet om, hehe.

Har varit och slängt bort massa skräp från bygget. Kartonger, träflisor/bitar, en gammal diskbänk o sånt. Nu kan jag ju faktiskt ställa in bilen i garaget igen, för första gången på typ 1½ månad. Skönt ja :p, speciellt när det är så jävla kallt ute. Hmm ok jävla kallt vet jag inte jag kanske överdriver eftersom jag är sjuk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar