lördag 24 januari 2009

Gotta be somebody

Lördag.. igen. Ganska skönt. Vi såg film igår jag Nicke och Carro. Blev inte så sent heller så hyffsat tidig kväll. Somnade 23 och vaknade 9. Känns som att klockan borde vara två nu eller så, fast fortfarande ganska mycket kvar av dan!

Blev ingen eldragning Eller Kakling nu i helgen så den känns ganska tom.. måste fylla ut den på något sätt.. men jag har planer!

Så vad ska hända? Detta lockar:


Matbord+4stolar på jysk. Och snyggt är det ju fasen också. Erbjudandet gäller tills imorgon, hej och hå. Och imorgon tänkte jag dra till IKEA. Får se hur jag gör. Så att jag har råd också.

IKEA besöket jag tänkte imorgon var väl för att förfina i köket lite granna mest, typ skaffa mjukstängning till lådorna och skåpdörrarna. Sen har de fått in 20bredds skåpar nu också en ny sort som jag kan fylla ut "hålet" jag har i köket med. Tänkte faktiskt provligga sängar också.

Hittade ett test på konsumentverket som sa att en IKEA säng kan lika gärna vara lika bra som vilken annan dyrare säng som helst. Hursomhelst har jag bestämt mig för att inte snåla vad det gäller nysängar, men man börjar väl där det är billigast :P Jysk och IKEA, mm? Får man väl se om man tycker om någon man älskar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar