tisdag 27 januari 2009

Kyla


Haha så coolt fotavtryck på golvet. Ser ut som de där spökena i typ nåt spel kommer inte ihåg vad det hette, var typ 15 år sen folk spelade det i alla fall :P
Igår kom jag hem och var trött. Fasen vad kallt det var under fötterna, tänkte jag. När jag funderat ett tag på varför så kollade jag termometern.
14 grader inomhus

Vad i helsike kan det vara för fel? Inget element var på och allt var inställt som vanligt. -7 tror jag det var ute och temperaturen bara föll. Först tog jag ett varmt bad så jag kunde värma upp mig, kände mig frusen redan innan jag kom hem så där om fötterna och så. Så jag gjorde det bästa av situationen och tog det där badet.

Fasen måste jag sova med en massa kläder på. Tänk om det är typ 4 grader när jag vaknar. Usch vilken skit. Så kom jag på att jag har en sån där elkamin som jag typ.. ja.. "fått" från farsan. Så jag drog på den och nog blev det bra :) Lite dyrare uppvärmning i en natt men det får man ta.

Sen ringde jag BEAB i morse och nämnde problemet, de kom hem till mig, konstaterade att det var en PROPP som hade gått.. hade fan ingen aning om att det hade med saken att göra, men tydligen :P Så får väl en räkning på 500 spänn fast hade kunnat byta en propp bara i proppskåpet.. om jag nu hade vetat. Eller någon annan som jag frågade :P

Lite pics nu då!

Denna väcker "vill ha"-begär. Och en sån ska jag fan ha också =)

Köket utan kakel.. och en massa röra! (bild tagen för en kvart sen)Imorgon har vi kommit fram till att det ska kaklas i alla fall. Tror inte det hinner bli klart men får se! Usch vill bara att det ska bli klart snart så jag kan röja upp på riktigt. Har säkert röjt upp köket 10 gånger nu och det blir skitigt direkt man börjar med nåt.
Aja.. patience :P
Klart slut.

1 kommentar:

  1. Du, blir det IKEA på lördag? :)
    tänkte om jag får ta med mig anneli då, -för det vill jag mer än gärna.

    och sara berg vill haka på hon med, (: tralla la la//Carro

    SvaraRadera