söndag 25 januari 2009

Robin: For the Record

Blev utmanad av min kära kusin så nu är det frågedags:

(Sara hade också utmanat mig såg jag!)

1. Hur gammal är du om fem år? 27½
2. Vem var den sista du träffade? Nicklas
3. Hur lång är du? 188cm
4. Vilken är den senaste filmen du sett? Madagascar.
5. Vem ringde du senast? Syster
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Ok men vi hörs sen eller något. :)" till Carro
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Ringa, orka få fram 10 ord i minuten i text jämfört med att snacka 50 i telefon ;)
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda
10. När såg du senast din mamma? Tre veckor sen snart. Hon är bortrest :P
11. Vilken ögonfärg har du? Gröna.
12. När vaknade du idag? 09.30.
13. Har du någon gång hittat en katt? Nej.
14. Vilken är din favoritplats? Hemma. I alla fall nuförtiden när det börjar bli lite ordning efter byggerierna :P
15. Vilken plats föredrar du minst? På ett tåg. Det går långsamt och man vet att det inte går så mycket fortare än om man kört bil själv, så det är onödigt att bara åka för det är tråkigare än att köra :P
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Jag tror att jag bor kvar i Boden och har lyckats med mina ambitioner och mål som jag satt upp i mitt liv.
17. Vad skrämde dig om natten som barn? Mörkret? Inte vet jag :P
18. Vem fick dig verkligen att skratta senast? Jag själv? Nä vet fasen inte. :)
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Jodu!
20. Har du stationär eller bärbar dator? Jag kör bara Laptop nu, orkar inte ha någon stationär.
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Så lite som möjligt..
22. Hur många kuddar har du i sängen? En. De andra två brukar flyga på golvet :p
23. Hur många landskap har du bott i? Ett. Norrbotten.
24. Har du någon gång spytt på någon: Nej.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor. NYA strumpor! ;) Det är myys.
26. Är du social? Mm kanske lite för mycket :P
27. Vilken är din favoritglass? Mjukglass. Från Rönnbäcks :) eller Opalen. Mmm.
28. Vad skulle du göra om du vann 1 miljon? Garanterat skulle jag betala av huset och sen skaffa mig en fet bil. Eventuellt spara om jag inte skulle göra det sistnämnda.
29. Tycker du om kinamat? Ja det är bra. Fast jag föråt mig lite på det under en viss period i mitt liv. Men det börjar komma tillbaka som en klar favorit!
30. Tycker du om kaffe? Jo, dricker för mycket kaffe.
31. Vad dricker du till frukost? Chokladmjölk! Eller proviva.
32. Sover du på någon särskild sida? Tror jag vänder mig rätt mycket.. när jag är själv, annars varierar det väl? ;)
33. Kan du spela poker? Ja jag är jätteduktig i början och förlorar allt i slutändan hur fan jag än gör.
34. Tycker du om att mysa? Vilken fråga.. :P
35. Är du beroendemänniska? Garanterat. Blir beroende av allt som ger mig livslust, vilket är ganska mycket :p
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja! Mathilda!
37. Vill du ha barn? Ja självklart.
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska är väl ett ganska säkert kort :P
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nä, vill nog slippa det också...
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet. Men pool är ju bra också så klart.
41. Vad spenderar du helst pengar på? Läs bloggen... Som det är nu i alla fall :P
42. Äger du dyrbara smycken? Nä inte särskilt. Silverhalsbandet kostade väl lite, som jag har på mig dygnet runt, men inget dyrbart.
43. Har du någon gång testat narkotika? Nej. Och skulle fan aldrig göra det. Fan vad det förstör hela världen den där skiten.
45. Vem är den roligaste människan du känner: Roligaste? Skum fråga. Jag har väl 20 i min omgivning som ger mig ett gott skratt då och då =)
47. Vad har du för ringsignal? Be The One, Sony Ericsson original :P Men ska nog byta snart.. haft den i ett år.
48. Har du kvar klädesplagg från du var liten? Ja, har kvar mina första skor :D Storlek 6 eller vad det är.
50. Flirtar du mycket? ... Carpe Diem :P
51. Kan du byta olja på bilen? ... haha.
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Kanske det kanske :/
53. Vilken var den senaste boken du läste? Böcker när det finns film? :) Nääädå.
54. Läser du dagstidningen? Vi prenumererar på Kuriren på jobbet så jag läser alltid den på morgonen på jobbet.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nä får ju Boden Extra! Den är bra!
56. Dansar du i bilen? Bara på cruising, haha!
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Rix FM.
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Öhm säkert något jag skulle påminna mig själv om inom jobbet eller något. Tur det finns lappar ;)
59. När var du i kyrkan senast? Tomas Simonssons begravning...
60. Vilka personer utmanar du: Haha tror alla jag känner redan har gjort det här så jag säger Pass :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar