torsdag 1 januari 2009

Gott nytt år?



Årets fest var hos mig igår. Det var kul, många som kom, nästan lite för många där ett tag. Fick träffa folk av alla sorter som kände mina vänner. Jag älskar att vända intryck som man fått fel av folk, då man haft en uppfattning och bildar en annan när man väl träffar dem. Sen även lite folk som inte bara är från orten.

Vi drog ett lyckat tolvslag också. Jag fick inte trots mycket möda och stress igång TVn så vi skulle höra lite 'ring ring', men jag drog mitt eget tal och alla 40(?) skålade in tolvslaget, nog var det bra ;).


Lite drama var det också, lite igenslängda ytterdörrar, folk som byter sexuell läggning och så klart oinbjudna gäster som gjorde lite idiotiska saker. Till slut var jag tvungen att köra ut många, jag tog ett beslut att de som fick stanna var de som jag kände allra bäst, ej "halvbekanta". Var tvungen att köra iväg många som jag inte ville köra iväg, som faktiskt var reko..! Hade ganska bra koll på allt folk som var här men det är synd när någon enstaka ska förstöra för så många. Skitsamma.


Gränsen måste dras någonstans.




För övrigt en kul fest och jag tror de flesta tyckte om den, vad jag fick höra i alla fall. Jag höll mig på en ganska stabil nivå alkoholmässigt. Och det var tur att jag hann få upp lite köksbänkar och sånt kan jag säga.. här står det flaskor och burkar överallt. Partyboken fick några inlägg också, vilket är najs ;)


Nä, nu städa. Shima och Nicke erbjöd sig att komma och hjälpa, snällt av dem.

God fortsättning.

3 kommentarer:

  1. Det var en bra fest Robin!

    SvaraRadera
  2. Ja, det var trevligt den lilla stunden vi var där!! Mycket folk! :) Hör av dig nästa gång du har paaarty! Vettja!

    SvaraRadera
  3. DET VAR TYP BÄSTA FESTEN PÅ LÄNGE!!!!! VILKET DRAG, 50 människor och ytan räckte knappt till :)

    SvaraRadera