måndag 29 december 2008

Fattig

Nu börjar jag känna mig fattig. Har handlat vitvaror idag (dock är alla vitvaror svarta ;)) Synd att de inte anländer förrän fredag nästa vecka alternativt måndag. Allt e samma märke också, Husqvarna, så det blev bra =)


Inbyggnadsugn med självrengöring och 20 matlagningsprogram (sån där onödig lyx som man inte behöver).


Induktionshäll. Punkt.



Åsså en snygg kåpa ;)


Aja, nu måste jag fokusera på att bli klar med bänkarna och det i alla fall så vi kan ha fest här på nyår. Ville bara dela med mig till omvärlden att jag nu är en fattig människa.

3 kommentarer:

  1. Jäj, vad skoj! =) Hur många får jag ta med mig? Carro sa 10 st, är det okej för dig?

    SvaraRadera
  2. Är det säkert? =)
    Gud vad kul! Men då kommer nog jag och tar med mig några till! Vi kan ju hjälpa dig renovera på nyår om du vill? Haha ;)

    SvaraRadera
  3. Haha, kanske lika bra att du redan har en plan, jag vet inte om det hade blivit så lyckad med fulla människor som inreder ;)

    Hur många är det som kommer till dig imorgon då? =)

    SvaraRadera