onsdag 10 december 2008

Känsla

Fan vad skönt. Svullnaden verkar ha gått ner i ansiktet och vara nästan borta. Och det är ju så sjukt för de kan inte konstatera någonting.. de vet inte "säkert" vad det är för något om det är påssjukan eller vad det är. Jag har ju gjort ett test som kommer om 1-2 veckor som visar om det då var det. Men jag vill ju veta nu.. det är ju det.

Och jag är ju fan frisk då så det spelar ju ingen roll förutom nyfikenheten. Jag tar då det säkra före det osäkra och stannar hemma i alla fall idag och nån dag till efter det att svullnaden gått ner. Har pratat med lite olika läkarfolk och dragit ihop detta beslut och det är grundat på att, som sagt, ta det säkra före det osäkra. Detta är inget jag förmodligen måste göra men nu gör jag så. Punkt.

Men please säg inte att svullnaden har spridit sig. Det märker jag om nån dag. Det vore kasst.

Väldigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar