söndag 14 december 2008

Jag har bestämt mig

  1. Jag ska börja handla på Coop!
  2. Jag ska lära mig ett bra poker face!
  3. Jag ska efter köksprojektet, gå i husdvala och ta på mig lite mindre projekt som lister o sånt!
  4. Jag ska skaffa mig en nymfkakadua vid något tillfälle!
  5. Jag ska äta mindre portioner mat och äta oftare!
  6. Jag ska lära mig att tillaga fiskrätter!
  7. Jag ska börja om kampsport! .. nä jag tar tillbaka det där.
  8. Jag har och ska fortsätta med att förändra mitt liv i den riktningen där jag vill vara, hela tiden!
Men viktigast av allt,

Jag ska ***** ****** * **** ***!

2 kommentarer:

  1. Handla på Coop var typ det roligaste!

    SvaraRadera
  2. Jag skaffade mig faktiskt medmera kort idag! Kostade 100 spänn det var jag inte beredd på ;/ men men jag har ju bestämt mig (suck)

    SvaraRadera