onsdag 10 december 2008

Isolated



Nu har jag bestämt mig för att inte lämna huset på hela resten av veckan så att jag vet att jag blir frisk direkt och inte får något återkommande skit. Har snackat med hela vår läkarvård idag tror jag.. infektion, smittskydd, vårdcentral... läkare! De tog även in mig på mer prover idag eftersom att de kommer forska vidare i sjukdomen. Det finns inte så många fler, vi är 2st i stan som har fått det här. Så lite special är man :p kommer kännas skönt på söndagkväll när jag får börja tänka på att gå till jobbet igen, och slippa bekymmer om följdsjukdom och sånt. Eller påssjuka/vad fan det nu är överhuvudtaget. Puhh.. Fan sånt här tar på en :P

Har i alla fall beställt canal+ idag så jag kommer ha nåt att göra, skratt. Jag säger väl upp det på ånger sen och hänvisar till total sinnesförvirring. Vet inte ens om jag vill ha kanalerna, men jag tänkte att jag provar, har ju en chans att se nu när jag är hemma hela dagarna i drygt en vecka.

3 kommentarer:

  1. Sätt in en bild så man får se hur hamstern ser ut ;) hih!

    SvaraRadera
  2. haha e ju bara de att jag inte är svullen längre nästan =) så inte lika kul nu!

    SvaraRadera
  3. Du ska vara glad att jag kan köpa på kläder barn avdelningen, blir ju billigare så ;)

    SvaraRadera