fredag 12 december 2008

I call the shots


Har varit ute med bilen en sväng så jag får vara lite aktiv och se lite folk. Längtar som fan till Söndag nu kan jag säga. Blir väl Idol som gäller ikväll. Jag ska nog fasen också skruva lite köksskåpar. Har inte satt luckor på dem än, hade tänkt vänta med det tills de är på plats, men golvet hade inte kommit idag så måste ta mig framåt på något sätt. Nästa vecka kommer elektrikern också så det börjar kännas som att allt rullar igång igen.
Och sen måste jag ju fasen på elgiganten och handla de häll/inbyggnadsugn/fläktkåpa som jag ska ha. Men det tar jag till veckan. Det är ju faktiskt jordgubben på tårtan/grädden på moset/ja sist helt enkelt :P.

Har funderat på några olika, de har faktiskt ganska bra paketerbjudanden, sen om man ska ha mer än vad de erbjuder så kan de skräddarsy till ett bättre pris ;). Sån business tycker vi om.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar