måndag 1 december 2008

En spånskiva och lite skruvmejslar...



...säger mer än tusen ord. Håller på att montera men tog en paus.
För övrigt har dagen varit bra. Sitter och väntar in morgondagen då förhandlingarna börjar. Får se om man kan sova i natt. Känner ganska stor press inför det där! Men det är ju inte bara jag, så att säga, så jag klarar mig ;). Kalle kommer på en stund och kollar till hur det går för mig! Är man Robins byggcoach så är man, antar jag! Vill ju att han gör det. Han har ju gjort det här några gånger tidigare, jämfört med mig, som då.. inte har gjort det :p. Kan nog vara bra med lite vägledning. De ringde om att golvet har kommit idag. 10 minuter innan de stängde ;). Men jag tyckte det var bra att de ringde i alla fall. Då kan jag ju planera allt inför imorgon när jag drar och hämtar det istället för att jag får veta på eftermiddagen, vore ju sämre för mig. Känner mig ganska på rulle nu. En såsöversvämmad spis sen gårdagen påminner mig om varför det ska bli så jäkla skönt med en spishäll.
Yaoo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar