måndag 8 december 2008

More of my kind..

Jag var på vårdcentralen igen i morse för att testa om det var påssjuka eller vad det nu är som har drabbat mig. Läkaren tror stenhårt på att det inte är påssjuka utan snarare så vet man inte vad det är.. det som "glädjer" mig dock är att det är fler än mig som vaknat upp i helgen och upptäckt samma sak; att man rent utav ser ut som en hamster i ansiktet. Haha gud vad komiskt detta läge är.. aja det är väl kul de flesta ler när de ser mig (som har sett mig tidigare) och skrattar. Kul att sprida lite extra glädje i vardagen =P Robin, also known as Ballongskallen eller Fotbollshuvudet. Skratt. Vi tar en bild för att symbolisera detta!



Fast en del är rädd för mig och att jag ska smitta, haha. Vi människor är rädda för det okända, det är verkligen så. Jag är glad att denna historia inte kommer vara längre än en vecka.
Men men som sagt jag tog testet för påssjuka, får veta svar om 1-2 veckor och då har det förmodligen redan gått över :P men jag har för lindriga symptom, liksom alla andra, så vi som blivit drabbade har nog haft tur.

Är jag testobjekt för en ny folksjukdom som håller på att bryta ut? Detta kanske är en ny variant av att bli förkyld!

Nej nu blir jag för filosofisk, jag sätter punkt här.

2 kommentarer:

  1. aha yeey du hittade.. nee det är ju så =) vet inte riktigt vad jag har sagt men :P hoppas allt är bra,

    SvaraRadera
  2. men hallå.
    vilka andra har drabbas?
    och hur mår du nu?

    och har det lagt på mer kilon i ditt ansikte?:)
    och jobbar dU?

    SvaraRadera