onsdag 3 december 2008

Complete.

Japp det gick bra på fallstudieprovet. Fick flera rätt över vad som var godkänt :D men ack vilket prov. Fyfan tyckte det var svårt. Att tillämpa det man har lärt sig för i princip en vecka sen in i verkliga händelser. Hur många gånger har man inte suttit i skolan på mattelektionerna och funderat vad fan man ska kunna det här för, typ den känslan och sen fått det målat i ansiktet. Men det gick bra, som sagt! Har omprov på det provet jag missade redan nu på fredag morgon så vi får hoppas det går bra.

Nu ska jag montera kök. Ska hinna en j-vla massa idag hade jag tänkt. Hämtade ut golvet också och my gawd det är snyggt! (tycker jag iaf!) Blir ju sporrad nu längtar efter golvet men stommarna måste göras först så ja :D som jag brukar säga

DET ÄR BARA ATT KÖRA PÅ

1 kommentar:

  1. Hej har du klarat fallstudieprovet (trafiktillstånd) ? jag har klarat de tre försa proven, men fallstudieprovet har jag kuggat två ggr:/ har du något tipps? /Mvh Isabelle

    mail: jultommten@hotmail.com

    SvaraRadera