torsdag 18 december 2008

Join the club

Har varit busy idag också. Haft mycket att göra. Varit förbi faster och farbror Kalle, diskuterat massa kök, börjar brännas nu och nu måste jag ha klart för mig hur fasen jag ska göra framöver, tänkte jag. Så fick lägga upp en struktur på allt idag så jag vet att jag gör det optimalt. Känner mig taggad till max ;) men var där ganska länge och sen hände ju en grej som man inte fick missa. Jag har ju en kär kusin som gjort sig en sväng till Jokkmokk idag med ett släp. Trots töväder, slask och regn så drog han iväg, och hem kom Mange med en sån här:

Måste säga.. att ja.. det är det grymmaste jag sett. Yamaha Apex... Turbo. Nu kommer man få höra ett tag att man "måste köpa en skoter". Har redan fått höra det några gånger från diverse. Men jag har tillgång till det redan, orkar inte köpa en egen. Kommer belasta farsan med detta när vi ska ut ;).
Den har iaf 310 hästkrafter. Jag har 190 i bilen och bilen väger 1,6 ton, snöskotern väger 300kg.
Power

3 kommentarer:

  1. haha men jaa, nästan skrattretande.. =//

    SvaraRadera
  2. jag har en cykel som rullar rätt bra..är du sugen robson? hoppas lillmange tar det lugnt.

    SvaraRadera
  3. Hmm pris på cykeln? (Skratt)

    Jadå han ska i alla fall ha hjälm det har han lovat!

    SvaraRadera