söndag 21 december 2008

Funny games


Vi såg film igår i Carros lägenhet. Först såg vi lite av All the Boys Love Mandy Lane som är en rysare som jag såg för någon dag sen bara :P. Den slutade fungera mitt i allt så jag fick berätta resten av filmen för de andra. Konstigt när det är hyrfilm sådär att det bara slutar.

Sen såg vi en film som heter Funny Games. En thriller. Jag vet inte vad jag ska säga om den. En dialogfilm med lite inslag att det faktiskt händer något då och då :P. Själva handlingen var ju sjuk (sjuk som i psykopatisk). Kan inte skriva så mycket om den. Den var långdragen och jag var på väg att somna några gånger under filmen hursomhelst.

Igår var jag och handlade massa verktyg jag saknade o sånt för att jag ska kunna bygga snabbare, så nu jävlar ;).

Nu kör jag
hela dan

4 kommentarer:

  1. Haha Funny games, vilken film. Visst var den sjuk!?

    SvaraRadera
  2. Hej Robin ! Hittade till din blogg :) Orkade ni verkligen verkligen se klart "all the boys love Mandy moore"?!?
    Jag tyckte den sög.. orkade bara se typ halva :P

    // www.annaskoldmark.blogg.se

    SvaraRadera
  3. den var verkligen kass Funny Games, fast det var ändå någonting den hade. En slags dragninskraft så jag inte riktigt ville sluta se den ändå.

    SvaraRadera