lördag 27 december 2008

Tid!

Nä jag har fasen inte tid att blogga nu typ. :P varit lite seg på att uppdatera. Brinner i knutarna i alla fall. Var tvungen att flytta fram min deadline från Julafton till Nyår med tanke på omständigheterna. Och hinner inte bli 100% klart då heller. Men men så är det. De här två kommande dagarna lär det hända ganska mycket dock. Kanske börjar se ut som ett hem igen imorgon eftermiddag? Skulle tro det. Får mer plats i alla fall i och med att skåpar och det börjar trilla på plats nu, idag dvs. Jobbar ju Måndag/tisdag också, fast jag tror allt löser sig ;) det känns som att jag har medvind.

Välkommen på fest till nyår ;)

1 kommentar:

  1. Hej! Hittade hit via Carro =)
    Hon sa att jag fick komma på din nyårsfest och ta med mig några, är det okej för dig? =)

    SvaraRadera