torsdag 11 december 2008

I can read your poker face.



Nä titeln har inget med nånting att göra egentligen! Ser bara så fel ut med tanke på hur intjatad låten börjar bli :p. Men nog kanske jag kan läsa ditt Poker Face i alla fall, tror du inte? Hmm vem pratar jag med nu? ;) Om 40 min börjar Oceans Thirteen på mitt nyinskaffade canal+, bra då får jag nån glädje av det, missade nämligen den filmen när den kom. Sen var det nån fler film jag kan se efteråt också, men kommer inte ihåg. Får checka tv.nu en gång till och titta.

Hmpf fredag imorgon men känner ingen gjädje av det alls med tanke på omständigheterna. Hade varit kul att ta sig ut i helgen, men men. Sånt är livet. Får spara mig så att jag är riktigt sugen till Juldagen. Då blire rajjjraj.

There'll be adrenaline moving through my veins.

2 kommentarer:

  1. Åh, den låten bränner fast som klister på pappret. (:

    -du kan då inte avläsa mig iaf, det är ett som är säkert. Poker is my game, and I love it.

    Jasså, men livet går ju vidare fast du inte tar dig ut i helgen. satsa istället på juldagen som är nästan den bästa dagen på året att ta sig ut. Imorgon festar jag själv i degerbäcken med arbetskollegor. Och lördag fest med.Två dagars.

    Krya på dig:D

    SvaraRadera
  2. Nä DITT POKER FACE går fan inte att läsa av. Det håller jag med om :P. Nämen det blir väl kul för dig att dra ut 2 dagar. Hoppas du är festsugen på juldagen då fast detta är ju aldrig ett problem med dig, =P

    Mja nu dags att krya på sig då antar jag.. -_-

    SvaraRadera