torsdag 11 december 2008

Kan man gå på en vägg?

Sånt man börjar fundera på när man känner sig lite instängd mellan fyra väggar(jaja, jag har fler men ni fattar poängen). Är ganska uttråkad. Lyssnar på musik, kollar canal+ och sitter här. Och sover. Så kan man väl fördriva tiden förutom att fundera ut skumma saker som om man kan gå på väggen :p. Syrran ska handla åt mig idag, snällt som fan. Och morsan kommer förbi en sväng sen. Den lilla sociala kontakt man kan få antingen via tele,sms eller korta besök betyder så mycket just nu. Jag hänvisar till den där filmen med Tom Hanks, vad hette den, Castaway? Fast kan ju inte direkt likna mig med det, för det här handlar om en vecka :P



Hittade en bild från i somras som Shima tog på mig. Den här bilden var ju ett bättre exempel på att förmedla känslan än den jag använde i mitt förra inlägg. För här är ju jag med! Haha. Nu har jag fan tråkigt ;).

Får se det positiva. Jag får sova och ta det lugnt, brukar ha ganska mycket på rull samtidigt i vanliga fall så det får vara en liten "semester". Det roliga med allt detta är att jag är ju inte ens sjuk. Svullnaden är nu helt borta och jag känner mig frisk. Lite snuvig, men vem fasen är inte det? Vill ut ;/

1 kommentar: