lördag 13 december 2008

Luve Norrland ibland




En bild säger mer än tusen ord, men det saknas ett ord här eller en mening som bilden vill förmedla pga dålig kamera:

DET SNÖAR!

Såhär stora flingor som inte öser ner alltför snabbt, utan bara glider ner.

Jag hör att grannen har igång snöslungan. Hade också tänkt skaffa en sån, men fasen, jag kör på abonnemanget jag har, då behöver jag ju verkligen inte göra nått ;). Inte om jag inte panik ska ut nånstans dvs, då kan jag inte direkt ringa och säga "Eyy skottning please".

Nu undrar jag vad fan det är för fel på canal+. Försökte få in det igår skulle se en bra film men nej då. Det blev inget. Så jag såg south park på MTV tills jag somnade igår, tyvärr visade de 3 avsnitt på rad som jag redan sett. Och jag har aldrig riktigt "kedjekollat" det heller. Utan bara slumpmässigt kanske sett 60 avsnitt i mitt liv som jag bara ramlat över så småning om. Aja, det gick ju att somna till. Blir såhär att jag vill se Alla avsnitt inte slösa tid på att se samma avsnitt flera gånger, haha. Nu måste jag sysselsätta mig. Ett sedvanligt bubbel kanske? Då får jag tiden att gå, en halvtimma är ju trots allt 1/48-del av ett dygn.

Eller så går jag och sover igen :p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar