fredag 19 december 2008

Oj lite motgångar..

Diskbänken är svår som fan att riva men har en plan. Ska inte utföra den nu dock. Jag behöver ändå lite mer grejer, måste även köpa en bits-sats imorgon!

Såå är det fredag nu och dags att ta det lugnt? Nä. Ska till Rönnbäcks med Carro snart och sen ska jag till Mange och se hur det går att fixa xenon-ljus på hans skoter. Gud jag har inte ätit något idag. Ingenting. Nope. Ska bli så göött att trycka i sig något hamburgeraktigt ;)

Reklamerade även subwoofern till bilen idag. Det gick bra, jag bytte upp mig till och med :P haha sån är jag. Fick ju bra mellanskillnad på den andra, det var inte så mkt dyrare. De rekommenderade i alla fall att jag skulle byta upp mig för att få en tåligare, blä tänkte jag, jag gör väl så då.

Nu har jag ljud i bilen

Nä nu ska jag ta och pallra mig iväg. Kvällen är ung... eller nåt.

2 kommentarer:

  1. Alltså.. bor du i hus eller lägenhet? :)

    SvaraRadera
  2. ooooojdå, tufft! vardå? alldeles själv? :)

    SvaraRadera