torsdag 4 december 2008

Hit the floor(bokstavligen)



Ja jag håller på att Hit the Floor på många sätt. Är slutkörd och så är jag arg... jag är arg på golvet. Fast det har jag ingen anledning att vara :P. Jag kapade fel sista biten nu så en hel planka blev en spillbit ;p. Aja livet går vidare. Riktigt kul faktiskt. Har ju aldrig lagt klick förut och nu förstår jag varför man kallar det klick! FÖR DET LÅTER JU KLICK!



Imorgon juridikprov. Och jag är slut. Hur ska jag orka plugga. Jag kan ju det redan, jag hade bara otur med frågorna! Lovar! =/ Fast jag ska nog läsa en timma i alla fall så jag vet att jag klarar det och kan lägga det åt sidan FÖR EVIGT. Ja det låter som en plan. Orkar inte göra nå mer nu ikväll så jag lägger ner projekten för idag. Det är ju dock bara 19 dagar kvar till julafton och jag tänkte ju vara klar med allt då!

Jag står fast vid det

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar