måndag 22 december 2008

Bend it

Jakten på en rörmokare fortsätter. Har snokat runt ganska mycket hela dagen men ingen lycka, förrän mamma ringde! Då kände hon någon som kände någon annan och så vidare som Hade rörmokarverksamhet! Så allt kommer lösa sig. Har även anpassat allt till nya "ritningen" jag gjort nu också så att det ska stämma ihop. Det kommer stå ganska still nu i byggandet med tanke på att jag inte kan montera något varken framför rören eller där spisen och det ska vara. Vet inte ens om jag vågar lägga klart golvet där Rören och det är ifall man måste bryta upp. I och för sig går det ju bara att klicka upp lite lätt.. hmm kanske ändrar mig där. Just det kan ju börja fundera på hur jag ska vinkla in kyl/frysen i hålet där jag hade tänkt.

Det stör ju inte resten av "delarna".

Rent Köksinlägg det här men aja, vad har jag gjort idag liksom, varit till Umeå fram och tillbaka inom jobbet, hey och håw.



IF I COULD, THEN I WOULD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar