söndag 21 december 2008

Motgångar..

Ja motgångar. Måste hitta rörmokare nu de här dagarna innan nyår. Elektrikern hinner inte så klart innan nyår, utan något provisoriskt kanske. Kommer hinna alla köksstomar och det klart i alla fall om jag får tag i rörmokaren. Men det blir inte lätt med 2 arb.dagar både nästa vecka och veckan efter. Det är ju lite efterfrågan på rörmokare och brist kan man säga :P Har även fått göra om ritningen pga ett oplanerat avloppsrör, fast det roliga är att jag tror att det blir bättre än vad jag hade planerat tidigare med de ändringar jag gjorde nu!

Så jävla mysig bild alltså. När jag rev diskbänken och socklarna...

fyfan vad damm

och det roliga är ju att man har inte kunnat dammsuga där sen man installerade köket, när var det.. 1980?


Så här har vi damm från 1980(?). Kan säga att det ligger inte kvar nu :P

You rocked my world today..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar