onsdag 17 december 2008

Dizzy



Har inte hunnit skriva förrän nu. Haft en bra dag på jobbet, en underbar kväll med Magnus, Lisa och Honk! Vi såg film, eller två faktiskt. Mange ville så gärna se Hancock så vi såg den(har redan sett den tidigare). Den var fasen lika bra nu som första gången jag såg den om inte bättre. Vi hyrde filmerna i mitt namn och nu har en speciell person ett viktigt uppdrag att utföra för att jag då inte ska hamna i skiten, dvs lämna igen filmerna åt mig för att jag inte kommer hinna imorgon! hur ska detta gå!

Hände nåt skumt tidigare idag. Jag kände att jag fick yrsel, konstig yrsel. Världen blev suddig, jag ville helst bara ligga ner, men fick inte för mig att göra det. Hmm undrar vad det kan bero på, det var bara som att benen ville vika sig så att jag skulle lägga mig ner mitt på golvet hos farsan(skjutsade lilbro till bowlingen). Skumt värre, creepy

ok nu ordbajsar jag mest känner jag... är trött och vill nog allra helst ligga i sängen.

ny dag imorrn antar jag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar