söndag 16 november 2008

Accessories

Ännu en söndag. Jag är uttråkad till max för tillfället. Bilden på mina fina rävar som jag såg igår blev så suddig så det gick inte ens att se dem, så jag måste tyvärr svika det jag lovade ;).

Äntligen lite snö ute. Har längtat efter det. Och inte så kallt heller, kanske -3 grader? Optimala vintern hade varit -8 grader. Då är det svalt men inte för kallt. Man kan köra snöskoter utan att ansiktet förfryser och allt är bara så bra som det kan bli :p. Fast nu har jag ingen skoter iofs. Har lessnat. Fast intresset återkommer så småning om, det kan jag nästan slå vad om. Tror det är en sån där intressegrej som för vissa bara dör ut för att sedan börja om på nytt igen vid ett senare tillfälle. Nu känns det som att jag bara ordbajsar vintern här men den har fan sina fördelar ändå även fast det kanske är jobbigt att få snö i skorna eller att vissa känner att man måste ha halsduk på sig eller vad fasen som helst. Ganska fåniga "nackdelar" eller hur? ;) Visst sommar är bra och solen lyser och man kan ligga på stranden yaddayadda men på nåt sätt måste man ju få längta till det också för att kunna uppskatta det. Det är ju faktiskt så att den här tidpunkten på året här uppe så är det som allra mörkast, det blir nästan så att man inte ser solen på flera månader nu och när den väl kommer fram till våren blir man ju helt galen :D.
Köpte för övrigt en ny halsduk igår. Från H&M. Jag behövde expertråd med mig så jag tog med mig Carro till Luleå för att jaga den PERFEKTA!

Fan va dryg man kan se ut ;) där är den iaf.

2 kommentarer:

  1. Se där, se där ;) Jag sa ju att du skulle ha halsduk men då tyckte du att det var fånigt :p

    SvaraRadera