söndag 2 november 2008

LÄNGE LEVE STYRKAN

Ja vi åkte ju på krogen. Sitter och skrattar för mig själv, när man hade blod överallt i ansiktet o grejer, dvs TEATERBLOD. Detta förstod inte styrkan på krogen, utan kom och frågade hur jag mådde och om jag mådde bra. Jag hade ju trots allt blod i ansiktet. Självklart efter att jag drog ett skratt åt dom och krängde ur mig att det var teaterblod så började de förstå. Det var ju trots allt halloween och många som hade klätt ut sig under kvällen så det kanske inte var så konstigt att jag hade teaterblod på mig! Aja, jag kanske såg ut som en riktig bråkstake! ;)
Bild från http://www.norran.se/, tyckte den var klockren för att beskriva den stolthet som polisen utstrålar!

Seriöst så förstår jag ju att dom frågade. Bra att dom frågade, de gör sitt jobb! Vore ju dumt om någon var utklädd till Död och var död på riktigt. Eller hur!

LÄNGE LEVE STYRKAN


(I detta inlägg är jag både ironisk och allvarlig)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar