onsdag 5 november 2008

När det börjar bra...

...så är det som att allt bara rullar på och fortsätter att vara bra. Riktigt nöjd med dagen jobbmässigt, har absolut ingenting att fundera över utan allt bara flyter på.
Åker hem imorgon kväll, ska nog bli ganska skönt. Börjar trots hotellfrukostarna,bufféerna och allt vad jag nu utsätts för, bli sugen på att åka hem (lite i alla fall). Jag har ju varit en del i Umeå tidigare och ska ju trots allt hit snart igen mellan varven så det är ju inte direkt något nytt för mig. Men det är faktiskt skönt att komma undan ett tag ibland och se något annat än hemstaden&jobbstaden, vilka man ser vareviga dag annars.

Har kommit över någon bild från festen i lördags hemma hos mig(på själva "miljön" i alla fall), så tänkte dela med mig till omvärlden:








En av uplightsen! Det roliga är ju att den lyste rosa fast själva lampan var röd och på bilden så är den.. ja.. orange? Nu blev det krångligt :P









Här har vi VIP-Rummet! Förut hette det gästrummet fast har ju skaffat dit ståbordet och fräschat till där inne så nu har jag bytt namn! Här lyser den orangea lampan rosa, vad fan... ?






Ljusstrålar genom röken i vardagsrummet och en rislampa med spöken på! Nu var ju bilden mörk såklart så man ser ju knappt rummet men ljuset ser man iaf! Rökmaskinen gjorde allt som den utlovades också!









Gröna lampor hade jag i fönstret! Det blev riktigt spoOoOoOooky.


Wow en bild där ljuset faktiskt stämmer någorlunda överens med lampfärgen! Lysröret (arbetsbelysningen) i köket var röd, och gav ja som sagt... rosa ljus. Men men det var kul ändå! ;)
Fast bilderna säger ingenting om själva kvällen! Vi hade skitkul och nästa år blir det nog något liknande igen (kanske ännu mer moddat!?), dvs om inget annat roligare dyker upp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar