söndag 9 november 2008

AND IT FEELS LIKE TONIGHT

Jag är ju fan bara helt frälst över Daughtry's låt(ar). Så de dyker upp i nån titel då och då!

Johan och Mange kom och våldgästade mig! Jag satt och gäspade och funderade vad jag skulle fördriva tiden med så det var en positiv överraskning. Man blir lite paff när man sitter inomhus i lugnet och lyssnar på musik sen hör man två 300hk+ bilar bara varva som tok utanför. Ja om man säger så här så behövde de inte plinga på för att jag skulle... öppna...

Sedan något om FILMFILMFILFMFILFM. Avisst, det var jag ju helt på! Så vi drog till Kioskpiraten och skaffa lite karra, hyrde "The Mist" efter många om och men. Jag vet inte om jag tyckte om den så mkt. Den är ju en rysare, fast tror den var mer sci-fi thriller aktig tycker jag? Allt som var rysar-aktigt i filmen var inte så bra utan snarare var den bra dialogmässigt plus psykologiskt. Så ja, vad ska man säga, nu har jag sett den? Och man kanske snubblar över den vid något annat tillfälle... fast inte frivilligt i mitt fall ;). OCH JUST DET! Mange köpte den ja.. wierdaste drickan nånsin. Energidryck kallad "Monster". Den smakade... alkohol? Ja antingen en blandning mellan öl och red bull eller cider och red bull, kunde inte placera den. Men det var som att tvinga i sig alkoholblandad redbull fast med ganska dov smak av alkohol.. ja alltså.. går fan inte beskriva. Prova?!

De åkte just och finns nog bara en sak kvar att uträtta detta dygn:

Somna till My name is Earl som börjar.. om 40 min? (såg jag just på http://www.tv.nu/ ) Och det är ganska länge dit ju. Kanske somnar före. Hoppas jag somnar före.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar