onsdag 19 november 2008

Ingen dag är den andra lik

Just nu är det så. Dagarna skiftar som fan och håller sig på en skala mellan höga superpositivt och låga superdeppigt. Vi har fått mycket feedback idag från kunder som vi inte kommer egentligen ha någon direkt kontakt med i framtiden, i alla fall inte som förut, som tackat för samarbetet och tycker att det är tråkigt att det blivit som det har blivit. Sånt stärker en som fan. När det blir många såna feedbacks så känner man ju att man verkligen har slitit och att det har gett någonting, att det verkligen är Vi som är orsaken att det här har blivit något som faktiskt är ganska stort. Så jag är nöjd, riktigt nöjd. Och det tycker jag de flesta som varit med och hjälpt oss att bygga upp detta också kan vara. Det är större än vad vissa av er tror, har jag en känsla av. Inte för att någon av er läser min blogg men om ni en dag skulle göra det så hoppas jag att ni hittar detta inlägg och läser det med stolthet och tar åt er precis allting av det jag skriver nu. Kanske lägger fram det för officiellt nu men ja, de som medverkat kan ju känna sig träffade ;)

För övrigt har jag dragit på mig mer jobb idag. Har dragit på mig lite mer ekonomiinriktade saker. Ska lära mig lite bokföring och sånt! Grunderna i alla fall. Mina arbetsuppgifter idag består ju egentligen både av sälj och ekonomi som då kan vara både varandras vän och fiende. Samt att jag fått lite bekräftelse på att jag har kommit igång ganska bra i mina nya säljuppgifter. Snart blir det att gasa på som fasen och känna drivet, glöden, allt det där.

Bästa känslan som finns är när man känner att man bara bränner iväg och det känns som att ingenting i hela världen kan stoppa en; man är oövervinnerlig.



Ok vi pratar inte direkt sån adrenalin nu men ni förstår tanken :p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar