torsdag 27 november 2008

"En hel lastbil?" "En halv lastbil!" "Ett helt garage!!!"

Titeln motsvarar olika citat som jag fått höra att jag hade att vänta mig vid leveransen av köket. Så jag har ju haft panik att få ut allt ur garaget och göra så mycket plats som möjligt, grejerna skulle ju faktiskt ta upp halva kanske HELA garaget! Men så var det inte... det beror ju på hur mycket grejer man har beställt så jag försvarar citaten lite granna :p, för det kunde ju vart så! Men man brukar ju förbereda sig på det "värsta".

Blev faktiskt glad när jag såg att det var så pass lite grejer. Känns som att det blir lite mindre jobb att skruva ihop så klart. Men jag tror det kommer ta ett tag hursomhelst.
Jag ska börja ikväll med monteringen så att jag kommer igång annars lär det väl ligga längre än vad jag har tid med :p.

2 kommentarer:

  1. Själv har jag funderat i en månad på om jag ska hänga upp en bild på väggen i lägenheten. Jag har kommit fram till att det projektet får dröja till efter jul. Man kan ju inte ta ihjäl sig.

    SvaraRadera
  2. haha bekymmer är sånt som man själv skaffar sig, så är det.

    SvaraRadera