torsdag 6 november 2008

Feels like tonight

Nu är jag hemma. Har varit en snabb vecka, men har ju hunnit göra hur mycket som helst. Egentligen kan man säga att jag varit runt nästan hela västerbotten och halva norrbotten på 3 dagar. Yes! Det är väl så det får vara då :p. Fast börjar inte vara så spännande längre när man känner att man kan alla städer och vet hur man hittar överallt. Säger Robin även kallad Den Världsvane!

Nu ska jag bara känna efter och se till att ta mig ett bubbel. Veckan snart slut och helt nöjd med hur den varit. Fast den är ju inte slut än.. det är ju snart HELG ;). Blir inte så mycket bus dock. Har hållt på mycket nu men ska ta en vit period ett tag. Kanske fram till Juldagen t.o.m.. Kan ju alltid ändras men känner att det nog blir så.

2 kommentarer:

  1. Ooohh, bubbel lät mysigt att avsluta torsdagen så. Jag har inte längre någon mobil :( den är på lagring. svårnådd.

    Jag tänkte faktiskt hålla mig till juldagen, le.

    /kumms

    SvaraRadera
  2. haha du säger det, har typ provat några gånger =) då vet man :P

    SvaraRadera