söndag 23 november 2008

Slööösöndag

Har bara slöat hela dagen idag. Igår såg vi film och massa grejer jag, Nicklas och Carro. Jag gjorde även ett försök att tillverka en rödvinssås, som jag tycker blev ganska lyckad (Carro också för den delen! Det är ju bra om nån fler än en själv tycker att det blev bra :P). Jag drack sedan upp resten av vinaren. Jäkligt gott vin faktiskt:P Då har man en till sort att sätta upp på sin recommended lista!

Idag har jag rivit hela morgonen till för ett tag sen. Har fått bort en del av köket också. Kände jag blev så slut efter att hålla på flera timmar så jag bara la ner allt och tog ett bad. Sitter och väntar på att resterna från igår ska bli varma. Sen ska jag äta som en gris och bara försöka komma ikapp alla Heroes avsnitt som jag missat. Hittils är det helt okey iaf ;)

1 kommentar:

  1. fan så jävla gott det var robin, fruktansvärt gott .:) jag är sugen på det just nu. Mums,

    ih

    SvaraRadera