söndag 30 november 2008

Julskyltning


Ja det är ju så att det är julskyltning idag! Vad det nu är för spec med det. Fast jag och Nicke har haft en stående tradition nu i några år att alltid ta oss ut även om man är bakfull eller magsjuk eller ja vad som helst(ok ska inte överdriva. Magsjuka är rätt illa). Hursomhelst har vi kommit fram till att vi bryter den i år på grund av snöstorm! Okej strunt i julskyltningen. Det är ju advent i alla fall och dags att börja fixa lite i huset. Så det ska jag försöka hinna med idag senare.

Så. Nu då. Jag är så jäkla sugen på god mat. Att laga någonting som är extraordinärt gott. Det är kul när man satt sig in i matlagning lite granna och laborerar och håller på och till slut faktiskt kan få till något hyffsat.

----------------

Ska åka och handla snart med Carro. Vi ska göra godmat, hon ringde medan jag satt och gjorde inlägget och GOD MAT BLIR DET IKVÄLL! det blir nog vitlökspepparsås och .. ja gissa.. fläskfile. Eller så kanske det blir utskuren biff+såsen. MMmMMmMmm.

Senare åker jag nog till Nicke på ett besök. En kaffe? Nä tack, min mage är så jäkla skum just nu alltså. Ska försöka undvika sånt som jag absolut inte har nåt behov av (godmaten är ett måste, så ere bara!)




Det är ju sååååååååå GOTT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar