lördag 1 november 2008

Luleåtripp

Det blir nog en till Luleåtripp för att ordna det sista inför festen. Ska bli kul detta. Måste ha mer glödlampor så det blir rätt stämning och inte mesigt! Har fan satsat mkt på den här halloween helgen, får se hur mycket folk som kommer. Med otur så kommer antingen hela stan eller så kommer "för lite" folk. Men jag tror inte på det senare, eftersom vi fått så många bekräftade :p. Inte bra heller om hela stan kommer, men jag har planer för att motverka det också ;). Har kvar att möblera om också, plus att jag då måste till Luleå av flera anledningar; har ett runt ståbord med sophål i mitten (som de brukar ha på statoil och okq8 o.d. när man ska käka korv!) och det tänkte jag ta hem nu. Har man några ståplatser också där man kan ha drinkar (och slänga ev. ölburkar täntke jag!). Blir bra =)

Nu, ett besök i badet och sen Luleå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar