måndag 17 november 2008

Anpassning


Ja det har verkligen varit en sån dag idag.. en anpassningsdag. Jag fick lära mig ordet RMI av en klok människa, vilket betyder Rätt Mental Inställning. Och det är precis vad jag har, så jag ser faktiskt mycket ljus i framtiden och mina nya arbetsuppgifter, även om jag inte bara kan lämna det gamla bakom mig ännu. Man måste ändå hur man än vrider och vänder på det GLVP (haha Gilla Läget Var Positiv). Gud vad jag är hjärntvättad.
Bara man har lite belief så ordnar sig det mesta. Det har då gått jättebra idag på jobbet och jag känner att mina medarbetare också fortfarande tror på det jag gör även om jag nästan bytt arbetssätt helt och hållet. Så det är bra. Ganska tryckt stämning runt omkring en med tanke på händelsen förra veckan. Och kunder som lider med en och tycker det är trist.. dels för vår skull men även för att man haft en bra relation som bara för en sån här sak gått i stöpet. Men men.. sånt är livet I guess.

Så hur ska jag fortsätta denna helt vanliga måndagkväll.. vettefan faktiskt. Jag tror jag drar igång en repa på guitar hero, det börjar vara länge sen nu! Och jag har ju inte ens nått mitt mål att ta den där låten på Hard mode som jag var så envis att jag skulle göra. Nä det blir nog det, närmast i alla fall :)

1 kommentar: