onsdag 26 november 2008

Äckelmätt

Var på Rönnbäcks nyss och tog ett skrov med mina två bröder som jag lovade att skjutsa på bowlingmatch! Är så jävla mätt det är inte sant, vill spy. Måste ha krympt magsäcken eller nåt, orkade knappt det jag brukade beställa idag. Fast äter inte så mycket hamburgare nuförtiden.. men det lär väl bli nu när jag är utan kök i säkert en månad.

Kalle kommer sen och ska kolla hur det ser ut och ge lite tips. Jag har ju trots allt inte monterat kök tidigare så det är säkert en del att tänka på. En viss person tror att jag är lite överoptimistisk att hinna allt innan jul sådär (27 dagar kvar!) men det är bra, jag älskar att höra sånt där. Det triggar mig ÄNNU mer att lyckas och hinna uppnå målet jag satt upp :p. Beror ju dock på, kan ju inte göra allt helt själv heller. Och om det inte finns någon hjälp att få vid det tillfället man behöver det så är det ju som det är.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar